رسیور ماهواره

رسیور ماهواره در برند های مختلفی تولید می شود و در بازار ما تنوع زیادی وجود ندارد از نظر کشور سازنده و هرچه هست چینی و کم و بیش از دیگر کشور ها ان هم با قیمت های بسیار بالا اما همین رسیور ماهواره تولید چین نیز تولیداتی دارد که به کشور های اروپایی صادر میشوند و جنس های واقعا عالی نیز دارد . که باید در انتخاب نوع رسیور ماهواره و خریدار معتبر را درست انتخاب کرد

رسیور های موجود در بازار اکثرا ویژگی های مشابه ای دارند و در برند های مختلف نیز یک سری ویژگی ها متفاوت است . اکثر نصابان ماهواره که نصب ماهواره انجام می دهند نیز با ویژگی انها اشنا نیستند و فقط کالا را می فروشند یا فقط نصب میکنند .

برای اطلاع دقیق در مورد مدل های ماهواره باید به سایت اصلی خود شرکت رفت و اطلاعات دقیق را در بیاورید و یا از سایتی که اطلاعت را قبلا ترجمه کرده است میتوان کمک گرفت که البت من پیش نهاد نمی دهم. چون در مدل های مشابه همان اطلاعات قبل را فقط کپی پیست میکنند برای چندین مدل از رسیور ها .

بهترین رسیور ماهواره

بهترین رسیور ماهواره در مدل های غیر حرفه ای و قیمت پایین تر از مدل های حرفه ای که قیمت های چندین میلیونی دارند ( مانند رسیور ماهواره دریم باکس ، رسیور ماهواره سولو ، رسیور ماهواره اسکای و …. ) که فقط خواهان خاصی دارد . اما بهترین رسیور در رسیور های معمولی تر موجود در بازار ایران را میتوان با جرات نوع کره ای ان یعنی رسیور ایکس کروز دانست از نظر سخت افزاری و کیفت تصویر در بین بقیه برند ها کاملا مشهود است و با یک بار کار کردن با ان متوجه نوع تصویر ان می شوید و داشتن تیونر قوی تر از بقیه مدل ها و شفافیت تصویر و داشتن ویژگی عالی تر داشتن سیستم عامل اندرویدی در ان ها از دیگر برند ها متمایز کرده است . بهترین رسیور ماهواره را در برند های چینی در زیر بیان میکنیم .

اما از این برند که بگذریم دیگر برند ها فرقی زیادی با هم ندارند مگر در نکات بسیار کوچک و قیمت های کم و بیش یک سانی نیز دارند

و در مجموع از قیمت 400 تومان شروع می شوند تا 9000 تومان که مدل 2 تیونر می باشد . و در این زمان که مشغول نوشتن این مقاله هستم باید عرض کنم دستگاه 2 تیونر اگر فقط برای اکانت رایگان ان این مدل را انتخاب کرده اید کاملا این مدل ها اکانت هایشان قابل استفاده نیست .

نصب ماهواره

نصب ماهواره با داشتن جدیدترین تجهیزات نصب به صورت حرفه ای در تهران و کرج صورت میگیرد و با داشتن تکنسین های حرفه ای نصب انواع ماهواره مرکزی به صورت تخصصی صورت میگیرد .

رسیور ماهواره 2 تیونر چیست ؟

گیرنده های ماهواره 2 تیونر در واقع دارای 2 تیونر هستند که معمولا تا 1 سال تا 2 سال دارای اکانت می باشند . یعنی قادر هستید یک سری کانال هایی که قفل هستند را به رایگان تما شما کنید و کار تیونر 2 دقیقا کار باز کردن کانال را انجام می دهد . بدون نیاز به اینترنت شما قادر خواهید بود بسیاری از کانال های اسپورت ، شبکه حیات وحش و شبکه های مستند و دیگر شبکه ها را باز کنید .

رسیور ماهواره اکانت دار یعنی چه ؟

رسور های موجود در بازار به دلیل رقابت بین برند ها برای فروش بیشتر اپشنی به ان اضافه کرده اند به نام اکانت رایگان حال باید دید اکانت چیست؟

اکانت حق اشتراک دیدن شبکه های غیر رایگان است که یک شرکت حق اشتراک ان را پرداخت میکند و ان را شیر میکند درگیرنده ماهواره

گیرنده ماهواره از پروتکل های بسیاری برای باز کردن کانال ها پیشتیبانی میکنند که معروف ترین این پروتکل ها می توان به سیسیکم و جیشیر و فانکم و …. نام برد .

فروش رسیور با کمترین قیمت در بازار را از ما بخواهید . اموزش کامل نصب در محل و در صورت رضایت پرداخت وجه انجام می شود .

قیمت رسیور ماهواره استارست

قیمت رسیور ماهواره استارست که برند قدیمی و معرف و محبوب در بین ما ایرانیان است از 400 تومان شروع میشند تا800 تومان متغییر است . این برند خیلی کم در بازار یافت می شود و ازجنوب کشور وارد می شود .

قیمت رسیور مدیا استار

قیمت رسیور ماهواره مدیا استار در مدل های مختلف متفاوت است و این برند یکی از برند های جدید و خوب بازار است . به دلیل مدل های زیادی که دارد نمی توان تمامی مدل ها را بیان کرد و به قیمت انها پرداخت اما قیمت ان ها از 400 تومن تا 800 تومن متفاوت است .

رسیور استارمکس

رسیور استارمکس که ازگیرنده دیجیتال های جدید و خوب به شمار میرفت و حدود 4 سالی بیشتر از تولید رسیور این شرکت نمی گذشت که از سال 2018 ینی یک سال قبل کلا این شرکت ورشکسته شد و دیگر تولیدی نداشته است .

فروشنده ماهواره

فروشنده ماهواره در تهران و کرج و ارسال به شهرستان ها با حذف واسطه ها و کمترین قیمت .

منتشرشده به‌دست nasbeno

مهندسی برق - کاردانی کامپیوتر فروشنده دوربین مداربسته و تجهیزات آنتن مرکزی 0991،61،62،298

بیان دیدگاه

طراحی یک سایت مانند این با استفاده از WordPress.com
شروع کنید