چه رسیوری بخریم باید به نکاتی توجه کنیم که چه مبلغ هزینه خواهیم کرد و هدف از خرید رسیور ماهواره چی هست و ایا فقط برای مان چند کانال را نشان بدهد کافی است ؟ ایا کیفیت تصویر نیز برایمان مهم است ؟ ایا کیفیت قطعات ساخته شده برایمان مهم است ؟ سرعت عمل دستگاه چقدر مهم است و اصلا توجهی میکنیم به این سوالات یا نه ؟ با جواب دادن به این سوالات کاملا متوجه خواهیم شد که از چه مدل رسیور هایی باید تهیه کنیم . رسیور هایی که قادر نیستند موتور دیش گردان را کامل ساپورت کنند و با مشکل مواجه میشوند . جهت خرید موتور دیش گردان و گرفتن قیمت دیش گردان .

جهت نصب انواع   ماهواره های گردان و ساده با جدیدترین لوازم نصب ماهواره به صورت تخصصی در تهران و کرج 

زمان خرید رسیور باید چند نکته مهم توجه کافی را داشته باشیم تا از خرید رسیور خود راضی لذت ببریم .

  1. رسیور مدل سال را خرید کنیم و اگر دستگاه برای تولید چند سال قبل می باشد ایا شرکت سازنده آپ گریدی و برنامه ای برای به روز رسانی یک سری فرکانس ها به بازار ارایه خواهد کرد یا نه؟ چون یک سری تولیدات ارزان قیمت در بازار موجود هستند که شرکت برنامه به روز رسانی برای دستگاه تولید شده خود بعد از یکی دو سال تولید نمیکند و دیگر سیستم اپ دیت نخواهد شد .( مانند اکثر تولیدات گوشی موبایل ارزان قیمت که در بازار ما نیز کم نیستند )
  2. رسیور ماهواره خریداری کنیم که حتما باید 1 یا 2 تا جای فلش داشته باشد یا حداقل یکی دارد قابلیت ساپورت هاب usb را داشته باشد .
  3. رسیور ماهواره مورد خرید ما حتما به اینترنت متصل شود چه با کابل چه با وای فای که در مورد وای فای قابلیت ساپورت usb وای فای چیپست قدیم و جدید را داشته باشد ( از تولیدات اخر سال 2017 اکثر رسیور ماهواره ها دارای این ویژگی هستند البت فقط در برخی از برند های معروف )
  4. رسیور ها را تا جای امکان برند هایی که دیگر دوستان و اشنایان خریده اند خرید کنیم و از برند های متفرقه و بی نام ونشان برای ارزانتر بودن خرید نکنیم زیرا اکثر برندهای متفرقه یا ساپورت نرم افزاری ندارند یا در مواقع ضروری نمی توان سیستم بروز رسانی انها را بدست اورد و بعضی از این برند های معمولی حتی سایت خود شرکت نیز هیچ بروز رسانی داخل سایت قرار نمی دهد و قطعات انها نیز در بازار موجود نیستند تا در مواقع لزوم بتوان استفاده کرد
  5. از شخصی که رسیور ماهواره را خرید میکنید بخواهید رسیور را برای شما فعال کند و اموزش سیستم را به شما بدهد ( میدانم کر کردن با رسیور کار خواصی ندارد و نیاز به یادگیری هم نیست اما باید رسیور جلوی شما روشن شود و10 دقیقه ای با ان کار کنید اگر دچار مشکلی بود نکات را به فروشنده گوش زد کنید .  چون اکثر این رسیور ها زمان حمل و نقل دچار مشکل می شوند  که نه فروشنده در جریان هست نه شمایی که تازه یک کالای نو خریداری کرده اید ) و اگر فروشنده معتبر باشد قطعا قبول خواهد کرد 
  6. رسیور ماهواره کلا در کشور ما قاچاق محسوب می شود و توسط افرادی به شوه های مختلف وارد کشور میشود و در حمل و نقل احتما اسیب به یک سری از اینها بسیار زیاد است . ضربه خوردن دستگاه ، خیس شدن دستگاه و….رسیور هایی که پشت انها باز است ( پلمپ انها به هر علتی باز شده است – یک هولو گرامی بر روی دستگاه در پشت می چسبانده شده است توسط خود شرکت سازنده ) دستگاه هایی که زمان حمل و نقل به مشکل خورده باشند تعمیر میکنند و به مشتری به اسم نو تحویل میدهند 
  7. اکثر فروشند گان رسیور با گرفتن مبلغ کمی دستگاه را برای شما گارانتی میکنند حتما از این فرصت استفاده کنید ( اگر فروشنده را می شناسید و خود فروشنده به شما پیش نهاد داد قبول کنید ضرر ندارد – بعضی این رسیور ها در کشور های همسایه دارای ضمانت هستند ولی وقتی وارد بازار ما می شوند فاقد گارانتی می شوند اما بعضی فروشند گان چون مراوداتی با نمایندگی ها دارند قدرت بر گرداندن رسیور و گرفتن ضمانت از نمایندگی پخش ان شرکت را دارند )
  8. برای گرفتن رسیور با اکانت رایگان زیاد تلاش نکنید و فکر خود را برای اکانت یا شیرینگ رایگان به وصوصه نافتید زیرا اکانت های رایگان شرکت ها زیاد جالب نیست و دارای فریض شدید هستند زیرا یک حق اشتراک خریداری شده و به تعداد زیادی رسیور شیر می شود . تمام رسیور های حرفه ای شیرینگ رایگانی ندارند مگر برای تست دستگاه به مدت یک تا سه ماه فقط برای تست تستگاه می باشد نه برای فروش دستگاه
  9. در رسیور های قابلیت ساپورت  usb  وجود دارد اما برای ارزان تمام شدن رسیور در بعضی از مدل ها شرکت ان ها را قرار نمی دهد شما اگر هم مدلی را انتخاب کردید که  usb  ندارد از فروشنده در خواست کنید تا  usb wifi  برای شما تهیه کند تا برای به روز رسانی و دیگر خدمات خود شرکت بتوانید از ان استفاده کنید ( هزینه ای بین 70 تا 110 دارد البت به نرخ روز محاسبه می شوند ) و یا در زمان دیگه ای تهیه کنید در مدل های اقتصادی استفاده از کابل لن  c6  را بر داشته اند و تعبیه نشده است

شمایی که وقت کذاشتید و این مطالب را خواندید قطعا بهترین انتخاب را خواهید داشت و متوجه خواهید شد که تفاوت در بعضی مدل های رسیور به چه صورت است 

بهترین برندهای رسیور موجود در بازار

بهترین رسیور هایی که در چند سال گذشته رکت ها ی سازنده پاسخگو بوده اند و اگر هم باگی در مدل های تولیدی این شرکت ها بوده است بعد از گذشت مدت کوتاهی انها را برطرف کرده اند با نرمافزار هایی که به بازار ارایه کرده اند .

رسیور مدیا استار

رسیور استارست

رسیور پریمکس

رسیور ایکس کروز

اینها رسیور های معتبرتری نسبط به رسیور هایی هستند که تا کنون وارد بازار شده اند و از طرف شرکت ساپورت نرم افزاری و سخت افزاری می شوند . 

چه رسیوری را نخریم ؟

چه رسیوری را نخریم همان طور که در بالا توضیح دادیم باید موقع خرید فقط به 2  مورد مهم توجه کرد .

  1.   یه سال تولید توجه کرد و اگر برای 2 سال قبل تر بود تا جایی که امکان دارد از خرید این رسیور ها بپرهیزیم چون تکنولوژی همواره رو به پیشرفت است و خرید تکنولوژی دوسال قبل یعنی پول دور ریختن .
  2. رسیور هایی خرید کنیم که شرکت های معتبرتری انها را تولید کرده اند و حداقل نرم افزار آنها را به روز میکنند برند معتبر حداقل قطعات آنها در صورت لزوم برای تعمیر به راحتی در دسترس هست .
  3. رسیوری را که تهیه کرده اید را حتما سافتکم به ان بزنید و اگر فعال شد که هیچ اما اگر سافتکم به روی ان نصب نشد یعنی مشکل نرم افزاری دارد و قادر به نصب نیست . ( باز کردن شبکه 3 و ورزش درماهواره بدر نشان دهنده این موضوع است )

 خرید دستگاه های دیجیتال برند های متفرقه حتی با نصف قیمت یعنی پول دور ریختن . چون کیفیت تصویر واقعی ندارند اگر دچار مشکل بشوند ساپورت نرم افزاری ندارند و اگر خراب شوند قطعات انها در بازار موجود نیست .

فروش بهترین رسیورهای موجود در بازار به شرط برند اصلی و با ضمانت تحویل درب منزل

منتشرشده به‌دست nasbeno

مهندسی برق - کاردانی کامپیوتر فروشنده دوربین مداربسته و تجهیزات آنتن مرکزی 0991،61،62،298

بیان دیدگاه

طراحی یک سایت مانند این با استفاده از WordPress.com
شروع کنید