رسیور ماهواره بازیگران | رسیور فوتبالیست ها

رسیور مورد استفاده بازیگران

گیرنده های بازیگران

گیرنده های بازیگران

گیرنده مورد استفاده بازیگران و هنرمندان در ایران شامل نوعی از دستگاه هایی می باشد که جدیدترین و مدرنترین نوع گیرنده می باشد که با بالاترین کیفیت ساخته شده اند و قادر است فیلم ها و سریال هایی که تازه تولید شده است را رایگان و یا با خرید حق اشتراک به تماشا بنشینند .

گیرنده حرفه ای ویو سولو پلاس  +vu

این نوع گیرنده ها در بازار به دستگاه های دیجیتال حرفه ای مشهور هستند و از ویژگی های بسیار بالایی بر خورد ار هستند و در واقع با این نوع سیستم ها دیگر هیچ شبکه هنری ( فیلم ، سریال ، آموزش نقاشی و …. ) نیست که نتوان از آنها استفاده کرد در این مدل گیرنده ها مصرف کننده قادر است بدون استفاده از ، آنتن نیز از آن استفاده کند و  شبکه های بی شماری نیز دسترسی داشته باشد .

قیمت بهترین گیرنده ۴k

شماره نصاب انواع آنتن 

فروش انواع گیرنده مدرن 

برخی از ویژگی های این مدل از گیرنده

برخی ویژگی گیرنده

گیرنده بازیگران

رسیور مورد استفاده بازیگران

  • مصرف کننده قادر خواهد بود به طور همزمان به ۱۶ کانال زنده ضبط کنید.ممکن است لحظاتی وجود داشته باشد که شما مجبور به دیدن یکی از کانال های دیگر با توجه به عدم قابلیت ضبط STB قبلی باشید.با این حال، با DUO2، به معنای واقعی کلمه غیر ممکن است که شما از هر کانال زنده استفاده کنید.با استفاده از HDD ( سه و نیم اینچ هارد داخلی ) ، می توانید هر زمان که بخواهید از بایگانی، فایل های ضبط شده را بازیابی کنید.
  • HbbTV از خدمات تعاملی در
    اتاق نشیمن خود لذت ببرید .Duo2“HbbTV” پشتیبانی شده است جعبه تنظیم بالا.“HbbTV”، Broadcast Broadband Broadband، یکی از مهمترین طرح های جدید در اروپا است که با هدف هماهنگی پخش و پخش پهنای باند سرگرمی به مصرف کنندگان نهایی از طریق تلویزیون های متصل و جعبه تنظیم می شود.به عبارت دیگر، HbbTV شما را قادر می سازد تا همزمان با تماشای کانال Live در محیط وب، مرور وب را تجربه کنید.برنامه های اصلی عبارتند از TV Guide، Catch-up، ویدئو وب، VOD یا سرویس پورتال.علاوه بر این، شما می توانید آب و هوا، ورزش، اخبار و غیره را بررسی کنید.
  • تصویر HD در تصویر
    تجربه بیشتر رضایت بخش از تماشای
    صفحه نمایش اصلی و مکمل در کیفیت HD.PiP (تصویر در تصویر) در High Definition نمایش داده می شود. چنین چیزی به عنوان صفحه نمایش کمتر مهم در DUO ۲ وجود دارد، زیرا هر لحظه مشاهده در کیفیت HD را می سازد.
  • پلاگین ها
    انتخاب های سرگرم کننده خود را با پلاگین های مختلف دو برابر کنید .پلاگین های مختلفی که توسط توسعه دهندگان مستقل ایجاد شده، تجربه کل استفاده از DUO ۲ را ساده و فوق العاده سرگرم کننده می سازد. شما می توانید از تمام آن پلاگین ها فقط با یک کلیک ساده دانلود کنید. پلاگین های ساخته شده فقط برای DUO ۲ وجود دارد .شما می توانید هر گونه محتویات از روی صفحه نمایش تلویزیون خود را به دستگاه های تلفن همراه خود را در هر نقطه که شما می خواهید تا زمانی که شما در همان شبکه هستند. نه تنها پلاگین ارائه سرگرمی، اما آنها نیز شما را قادر به سفارشی کردن DUO خود را ۲ . این می تواند چک آب و هوا به طور روزانه به روز شده و یا حتی نمایش اسلاید از تصاویر مورد علاقه خود را داشته باشد.

دستگاه دیجیتال که فوتبال لیست ها از آن استفاده میکنند

گیرنده فوتبالیست ها

رسیور ماهواره فوتبالیست ها

گیرنده مورد استفاده بفوتبالیست ها و گزارشگر های ورزشی معمولا از نوعی می باشد که اکثر شبکه های ورزشی مخصوصا پکیج های معروف ورزشی را به رایگان نمایش می دهند ( شامل شبکه های پخش فوتبال و لیگ های کشور ها و لیگ های معتبر اروپا و پرمیوم لیگ ، لالیگا، سری A و … )  و در این مدل ها قابلیت متصل شدن به اینترنت را دارا می باشد و نیاز داشتن آنتن را نیز برطرف کرده و تمام پکیج های ورزشی را که نیاز به خرید اشتراک هستند رو باز کرده تمامی تورمنت های ورزشی و مسابقات را به طور زنده پخش میکند . مسابقات معتبر اروپایی و اسیایی و …….

باز گشایی شبکه سه ، ورزش ایران

بهترین شبکه پخش رایگان مسابقات ورزشی

گیرنده مورد استفاده فوتبالیست ها

گیرنده مورد استفاده فوتبالیست ها

ویژگی گیرنده دیجیتال بین bein در ۲ مدل از معرفترین و بهترین مدل های  گیرنده بین bein

  1. مدل جدید beIN 4K Media Server
  2. مدل جدید با ویژگی کمتر bein PVR Plus
رسیور فوتبالیست ها

رسیور فوتبالیست هاFull HD 1080P

راهنمای برنامه ۷ روزه

چند زبان

صوتی Dolby

کنترل والدین

پورت USB

WIFI فعال شده است

ضبط ویدئو شخصی

ضبط، عقب، مکث مستقیم تلویزیون زنده

ویدئو بر روی تقاضا

تصویر در تصویر (PIP) فقط در این این مدل beIN 4K Media Server

درایو داخلی ۱TB فقط در این این مدل beIN 4K Media Server

شبکه سرگرمی بی سیم     فقط در این این مدل beIN 4K Media Server

رزولوشن ۴K Ultra HD (2160 x 3840)       فقط در این این مدل beIN 4K Media Server

زمان پخش تمامی مسابقات در این مدل گیرنده

فروش انواع دستگاه دیجیتال از بهترین نوع برند ها

منتشرشده به‌دست nasbeno

مهندسی برق - کاردانی کامپیوتر فروشنده دوربین مداربسته و تجهیزات آنتن مرکزی 0991،61،62،298

بیان دیدگاه

طراحی یک سایت مانند این با استفاده از WordPress.com
شروع کنید