بهترین ال ان بی

ال ان بی اینورتور بلک اولترا

ال ان بی اینورتور بلک اولترا یکی از بهترین lnb های تولید شده در دریافت سیگنال های ضعیف و فید ها می باشد که به صورت کاملا مهندسی ساخته شده است و در آب و هوایی نا مساعد نیز بدون کوچکترین نوسانی کار خود را انجام می دهد . این نوع ال ام بی به سفارش اروپا ساخته شده است زیرا در اروپا اکثر اوقات هوای ابری و بارانی دارند .  این ال ان بی ها طراحی و ساخت کشور المان می باشد که اخیرا نیز کشورچین  تحت لیسانس آلمان  این برند را تولید میکند که در کیفیت دریافت سیگنال واقعا عالی هستند  .

در واقع یکی از حرفه ای ترین ال ان بی های تولید شده و موجود در بازر همین نوع ال ان بی ها می باشد که از ویژگی فراوانی بر خود دار است و در کشور ما که از پارازیت و دریافت سیگنال های ضعیف رنج میبریم با استفاده از این نوع  ال ان بی مشکلات سطحی ما حل خواهد شد .

آیا در گرفتن سیگنال lnb تاثیر دارد؟

سمت غرب کشور ما که از مرز فاصله چندانی ندارند با ال و دیش معمولی می توان بسیاری از فرکانس های اروپایی را در یافت کرد اما در مرکز کشور چون اگثر ماهواره ها برای اروپا ارسال می شوند و مخاطبانشان اسیا نیست بیم ارسالی این ماهواره بسیار کم است و برای گرفتن این فرکانس ها نیاز به دیش خوب و همچنین به ال ان بی خوب است . و در واقع هم دیش و هم ال ان بی برای دریافت فرکانس بسیار مهم هستند دیش فرکانس ها را دریافت و به lnb   ( ال ام بی ) ارسال مسکند و اینجا قدرت ال هست که میتواند فرکانس دریافتی را تقویت کرده وبه رسیور برساند .

قیمت ال انبی اینورتور بلک

قیمت ال ان بی اینورتور بلک

یکی از دق دقه های ما نداشتن قیمت ثابت این مدل از ال ان بی کم نظیر است که بسیار کم به فروش میرسد و اکثر اوقات با نبود کالا قیمت های بسیار نا معقولی توسط افراد به فروش می رسد . اما در فروشگاه ما با حذف واسطه ها با کمترین قیمت فقط جهت جذب مشتری بیشتر این مدل کالا به فروش می رسد تا مشتریان با خیال اسوده و با کمترین قیمت کالاهای مورد نیاز خود را دریافت کنند. در بازار از 330 هزار تومان تا 390 هزار تومان برند اصلی در نوسان می باشد و که در فروشگاه به علت خرید قبل با قیمت 290 هزار تومان به فروش می رسد و با تغییر ارز طبیعتا قیمت ها نیز تغییر خواهد کرد .

برای دریافت قیمت روز با ما تماس بگیرید .

بهترین مارک ال ان بی

مارک های ال ان بی در بازار ما بسیار زیاد هستند اما با کیفیت ترین انها را می توان ال ان بی اینورتور بلک و همچنین ال ان بی پرمیوم گلد 2 خروجه نام برد و بقیه ال ان بی ها با اختلاف بسیار زیاد در مراحل بعد قرار میگیرند 

  1. ال ان بی اینورتور بلک
  2. lnb پرمیوم
  3. ال ان بی بلک اولترا پرمیوم

علائم سوختن ال ان بی 

باید در نظر داشت  ال ان بی یا ال ام بی مانند دیگر وسایل برقی ضعیف و خراب می شوند و عمر نوح و یا عمر ابدی ندارند و به مرور زمان یا بر اثر ضربه می سوزند و یا ضعیف می شوند و یک سری از فرکانس هایی را که قبلا دریافت می کرده اند رادیگر قادر به دریافت نیستند وبه زبانی دیگر ضعیف می شوند ویا کاملا می سوزند و دیگر قادر به دریافت سیگنال نیست .

علائم سوختن ال ان بی را می توان به دریافت نکردن سیگنال بیان کرد و یا اینکه با یک فایند تست کرد و اگر دستمان را پشت فایندر قرار دادیم و اعلائمی دریافت نکردیم و عقربه ها تکان نخورد یعنی ال خراب است و یا اگر فایندر نداشتیم و سیم را به lnb  متصل کردیم و سر دیگه سیم را به رسیور متصل کردیم و قدرتی دریافت نکردیم یعنی ال مان سوخته است ( تمامی مدل های رسیور به این صورت نیست و در بعضی از رسیور ها سیم را زمانی به رسیور متصل میکنیم قدرت ان پر می شود که در این مدل ها نمی شود با رسیور تست شوند )

منتشرشده به‌دست nasbeno

مهندسی برق - کاردانی کامپیوتر فروشنده دوربین مداربسته و تجهیزات آنتن مرکزی 0991،61،62،298

بیان دیدگاه

طراحی یک سایت مانند این با استفاده از WordPress.com
شروع کنید