xcruiser 785 قیمت بهترین رسیور 4k| بهترین رسیور فورکی ایکس کروزر 785 اوانت

قیمت خرید رسیور ایکس کروزر 785 اوانت و مشخصات کلی انرا در ادامه بیان می کنیم این مدل یکی از بهترین رسیور فورکی اندرویدی 4k اولترا اچ دی در ایران و یکی از حرفه ای ترین نمونه های نسل جدید uhd از برند کره ای ایکس کروزر است با سخت افزاری قوی و کیفیت اولترا اچ دی 4k می باشد با حافظه 16 گیگابایتی و رم 2 گیگابایتی و کنترل نسل جدید با قابلیت ست شدن با کنترل تلویزیون ( با کنترل رسیور می توانید تی وی را خاموش یا روشن کنید )، که می توانید با ریموت رسیور تلویزیون را نیز خاموش یا روشن کنید و این مدل رسیور فورکی دارای سیستم عامل اندروید می باشد روی دستگاه ماهواره فورکی جدید بازی نصب کنید و زیر نویس زبان دلخواه ( منجمله فارسی ) روی شبکه ماهواره ای در حال پخش اضافه کرد و بازی نصب کرد و برنامه اندروید مانند فیلیمو ، تلوبیون و… نصب کرد و استفاده کرد .

شرکت ایکس کروزر یکی از بهترین تولید کننده تجهیزات ماهواره ای محصوب مشود و مدل 785 اوانت حرفه ای ترین دستگاه ماهواره اندرویدی این شرکت کره ای است که تا کنون روانه بازر شده با قابلیت فراوان که در هر اپدیت نیز به ان افزوده می شود. قابلیتهای بسیار بالا و همچنین با تلفیقی از تکنولوژی و هنر می توان این محصول رسیور اندرویدی را یکی از بهترین نمونه ها دانست که دارای اندروید 7 است و قابلیت نصب نرم افزار اندرویدی را دارا است.بهترین دستگاه ماهواره 4k با اندروید 7 شرکت ایکسکروزر را می توان همین مدل نام برد. مدلهای 4k رسیورهای ایکس کروزر 585 و 685 و 715 و 785 می باشد این مدل معرفی در سال گذشته انجام شده است و همواره در حال تولید ( در سال جاری 2022 ) است و بهترین مدل و بالاترین مدل شرکت اکسکروزر و اخرین و بالا ترین مدل 785 اوانت که تمام مشخصات یک رسیور 4K حرفه ای نسل جدید را داراست ،یکی از محصولات محبوب و پر فروش شرکت اکسکروزر نیز هست . قیمت خرید و فیلم رسیور ها و دیگر تجهیزات ماهواره ای در شبکه اجتماعی فروشگاه قرار داده شده اند که با عضویت در انها میتوانید در لحظه از همه چیز مطلع باشید.

بهترین رسیور 4k ایکس کروزر 785

قیمت انلاین رسیور

ویژگی های اختصاصی PVR در رسیورهای 4K اکسکروزر

  •   قابلیت رکورد هم زمان از سه شبکه در حالت DVB-S2 ,IPTV و DVB-T2 ( ایکس کروزر فورکی اندروید ی قیمت خرید داخل تلگرام فروشگاه اینترنتی نصاب ماهواره فروش بدون واسطه و اورجینال ایکس کروزر 785 اوانت)
  •   رکورد از تایم شیفت با قابلیت بوکمارک گذاری ( ایکس کروزر فورکی اندروید ی قیمت خرید داخل تلگرام فروشگاه اینترنتی نصاب ماهواره فروش بدون واسطه و اورجینال اکسکروزر 785 )
  •  رکورد مستقیم در هارد کامپیوتر تحت شبکه
  •  امکان تفکیک مسیر رکورد و تایم شیفت ( ایکس کروزر فورکی اندروید ی قیمت خرید داخل تلگرام فروشگاه اینترنتی نصاب ماهواره فروش بدون واسطه و اورجینال ایکس کروزر 785 )
  •  کات کردن بخش های پخش نشده در هنگام رکورد از شبکه های کدگذاری شده, در صورت قطع اینترنت یا شیرینگ ( فروش انلاین دستگاه ماهواره ایکس کروزر 4k حرفه ای نسل جدید قیمت خرید داخل تلگرام فروشگاه اینترنتی نصاب ماهواره فروش بدون واسطه و اورجینال ایکس کروزر 785 اوانت)

مشخصات رسیور ایکس کروزر XCRUISER XDSR785HDR 4k

مشخصات رسیور ایکس کروزر 785 که جدیدترین رسیور اندرویدی با کیفیت 4k در بازار از شرکت ایکس کروزر به حساب می آید دارای ویژگی های کم نظیری می باشد که در زیر بیان کرده ایم این رسیور با کیفیت سخت افزاری و نرم افزاری بی نظیر و کم نظیر یکی از پرفروش ترین رسیور های 4k شرکت ایکس کروزر می باشد که در سال 2019 معرفی شده است . بعضی از ویژگیهای رسیور ایکس کروزر ( خرید انلاین ایکس کروزر 4k اندروید ی قیمت خرید داخل تلگرام فروشگاه اینترنتی نصاب ماهواره فروش بدون واسطه و اورجینال اکسکروزر 785 اوانت )

  1. چیپست Hi3798M v200 ( ایکس کروزر فورکی اندروید ی قیمت خرید داخل تلگرام فروشگاه اینترنتی نصاب ماهواره فروش بدون واسطه و اورجینال اکسکروزر 785 )
  2. رم 2GB DDR4 ( ایکس کروزر فورکی اندروید ی قیمت خرید داخل تلگرام فروشگاه اینترنتی نصاب ماهواره فروش بدون واسطه و اورجینال اکسکروزر 785 )
  3. دارای بلوتوث داخلی
  4. دارای وای‌فای داخلی ( ایکس کروزر فورکی اندروید ی قیمت خرید داخل تلگرام فروشگاه اینترنتی نصاب ماهواره فروش بدون واسطه و اورجینال اکسکروزر 785 )
  5. رکورد و تایم شیفت با IPTV
  6. حافظه داخلی 16GB ( ایکس کروزر فورکی اندروید ی قیمت خرید داخل تلگرام فروشگاه اینترنتی نصاب ماهواره فروش بدون واسطه و اورجینال اکسکروزر 785 )
  7. درگاه SD Card
  8. رکورد همزمان از IPTV و DVB. S2 و گیرنده دیجیتال
  9. سه ماه شیرینگ رایگان XSCAM
  10. نسل جدید تیونرهای Serit
  11. مجهز به پورت USB 3.0 xcruiser
  12. سیستم عامل اندروید 7.0 xcruiser
  13. دارای ریموت کنترل جدید RCU Learningدارای USB WIFI Dual Band با پشتیبانی از دو باند فرکانس 2.4GHZ و 5GHZ و بلوتوث xcruiser
  14. پشتیبانی از HDR/HLG/WCG xcruiser
  15. طیف رنگ BT. 2020 و BT. 709 ( ایکس کروزر فورکی اندروید ی قیمت خرید داخل تلگرام فروشگاه اینترنتی نصاب ماهواره فروش بدون واسطه و اورجینال اکسکروزر 785 )
  16. پردازشگر تصویر IMPREX PQ2. 0 و تنظیمات حرفه ای تصویر ( ایکس کروزر فورکی اندروید ی قیمت خرید داخل تلگرام فروشگاه اینترنتی نصاب ماهواره فروش بدون واسطه و اورجینال اکسکروزر 785 اوانت )
  17. پشتیبانی از کدک VP9 و h 265 با عمق رنگ 10 بیت ( ایکس کروزر فورکی اندروید ی قیمت خرید داخل تلگرام فروشگاه اینترنتی نصاب ماهواره فروش بدون واسطه و اورجینال اکسکروزر 785  اوانت xcruiser )
  18. پشتیبانی از فرکانس های مولتی استریم ( ایکس کروزر فورکی اندروید ی قیمت خرید داخل تلگرام فروشگاه اینترنتی نصاب ماهواره فروش بدون واسطه و اورجینال اکسکروزر 785 xcruiser)
  19. رزولوشن 4k 60fps
  20. Iptv receiver ( ایکس کروزر فورکی اندروید ی قیمت خرید داخل تلگرام فروشگاه اینترنتی نصاب ماهواره فروش بدون واسطه و اورجینال اکسکروزر 785 اوانت xcruiser )
  21. حرفه ای و بی نظیر با قابلیت هایی نظیر اضافه شدن به لیست شبکه های ماهواره و فیوریت بندی
  22. DUAL PIP 4K ( ایکس کروزر فورکی اندروید ی قیمت خرید داخل تلگرام فروشگاه اینترنتی نصاب ماهواره فروش بدون واسطه و اورجینال اکسکروزر 785 اوانت xcruiser )
  23. رکورد از تایم شیفت ( ایکس کروزر فورکی اندروید ی قیمت خرید داخل تلگرام فروشگاه اینترنتی نصاب ماهواره فروش بدون واسطه و اورجینال اکسکروزر 785 اوانت xcruiser )
  24. پشتیبانی از WEB FLASH و HTML5 xcruiser
  25. پشتیبانی از گیرنده دیجیتال USB ایکس کروزر
  26. پی آی پی شبکه های ماهواره یا گیرنده دیجیتال و IPTV با یکدیگر
  27. منوی حرفه ای با قابلیتهایی نظیر امکان تغییر لانچر، نمایش بیت ریت تصویر، نمایش لوگوی شبکه ها و دو سرویس لیست مجزا
  28. حداقل مصرف انرژی xcruiser
  29. و …

ریموت کنترل Learning اکسکروزر ، سازگار با تمامی رسیورهای اکسکروزر

با کنترل این رسیور حرفه ای قادر خواهید بود ریموت کنترل تلویزیون را نیز به این رسیور کپی کنید و تلویزیون و رسیور را نیز با این ریموت ، کنترل کنید. که این نیز نشان از تمام حرفه ای بودن این محصول دارد. در ادامه نیز فقط یک سری از ویژگی های دستگاه را بیان خوهیم کرد این مدل دستگاه با اپدیت هایی که شرکت ارائه می دهد هر سری یک ویزگی جدید نیز به این محصول اضافه می شود .

آموزش تغییر کار کرد دوم دکمه های رنگی روی کنترل ایکس کروزر  XCRUISER

تعریف عملکرد دوم برای دکمه رنگی ریموت کنترل رسیورهای سری HDR اکسکروزر XCRUISER بسیار راحت و کار امد میباشد.

فقط کافی است از منوی DVB=>>Hotkey اپلیکیشن کاربردی خود را برای هر دکمه رنگی تعیین نمایید.
با نگه داشتن دکمه مورد نظر اپلیکیشن تعریف شده اجرا خواهد شد.

 Cast To Device در رسیور سری HDR اکسکروزر XCRUISER به چه معناست؟

آموزش استفاده از Cast To Device در دستگاه ماهواره حرفه ای 4k سری HDR اکسکروزر XCRUISE ارسال فایل مدیا ( صوتی و تصویری و عکس و موسیقی ) بصورت استریم از طریق Cast to Device یکی از ویژگیهای مهم ویندوز 10 است که این امکان را می‌دهد فایلهای مدیا در ویندوز را از تلویزیون‌ به صورت بی‌سیم تماشا کنیم.
برای استفاده از این قابلیت بر روی فایل مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Cast to Device را انتخاب و یا در پلیر پیش فرض ویندوز بر روی … اوکی و این گزینه را انتخاب کنید.
جهت پخش توسط رسیورهای سری HDR اکسکروزر Living Room HiMDR را انتخاب نمایید.

اتصال ریموت کنترل RCU Learning ایکس کروزر با تلویزیون tv به چه صورت است؟

با استفاده از این قابلیت می توانید بدون نیاز به ریموت کنترل تلویزیون با استفاده از ریموت کنترل اکسکروزر تلویزیون خود را روشن یا خاموش یا سورس آن را تغییر دهید.

کپی دکمه TV مراحل زیر

  •  ابتدا دکمه TV را به مدت 5 ثانیه نگاه داشته تا چراغ دکمه STB از حالت چشمک زن به حالت ثابت تغییر كرده و آماده پروگرم شود.
  • در همین وضعیت دکمه TV روی ریموت اکسکروزر را یکبار فشار داده تا مجدد حالت چشمک زن را مشاهده نمایید.
  •  ریموت تلویزیون را به سمت ریموت اکسکروزر نگاه داشته و دکمه پاور را چندین بار فشار دهید.
  •  چشمک زدن دکمه STB به تعداد 3 بار به معنای انجام صحیح مراحل می باشد.
  • در نهایت دکمه اوکی را فشار دهید.

کپی دکمه Source روی کنترل دستگاه ایکس کروزر

جهت ست کردن دکمه Source تمام مراحل بالا را انجام دهید. تنها در مرحله دو بجای دکمه TV دکمه Source را فشار دهید و در مرحله سوم بجای دکمه پاور تلویزیون دکمه Source تلویزیون را چند بار فشار دهید.

تغییر ماهواره با کنترل رسیور ایکس کروزر 785


تفکیک لیست فیوریت و ماهواره در لیست Group مشابه مدلهای Nand و AVANt
جابه جایی بین حالت های ALL و Sat و Group با دکمه Fav روی کنترل

قابلیت Automatic Shutdown در رسیورهای سری HDR اکسکروزر

در صورتی که رسیور در حالت Sleep باشد پس از قطع و وصل برق و بوت اولیه جلوی پخش شبکه گرفته خواهد شد و تنها در صورت تایید،شبکه پخش خواهد شد.در غیر این صورت رسیور به حالت Sleep خواهد رفت.
در بازه شمارش معکوس تنظیمات Schedule و Startup App چک خواهد شد

این محصول در فروشگاه ماهواره موجود می باشد جهت دیدن قیمت در شبکه های اجتماعی فروشگاه نصاب ماهواره ما سر بزنید.

آموزش متصل کردن دسته بازی به رسیور 785 ایکس کروزر  xcruiser 785hdr avant

نحوه متصل کردن دسته PS4 با رسیورهای سری HDR اکسکروزر بسیار راحت است و فقط باید دقت کنیم که دسته بازی از نوع Second Generation باشد تا بتوان به راحتی دسته بازی را با رسیور ایکس کروزر کانکت کرد و از نصب بازی های هیجان انگیز بر روی دستگاه ماهواره لذت برد :

  1. دسته PS4 نسخه Second Generation
  2. دسته هایی که پشت آن ها عبارت CUH-ZCT2 درج شده از نوع Second Generation یا نسخه 2 می باشند.
  3. یو اس بی وایفای کمبو اکسکروزر
  4. رسیور XDSR715HDR دارای بلوتوث داخلی می باشد و نیاز به این قطعه نمی باشد.
  5. نصب نرم افزار 1.6.50 به بعد

وارد منوی بلوتوث شوید.
همزمان دکمه PS و Share روی دسته PS4 را نگه داشته تا LED پشت دسته به حالت چشمک زن در بیاید.
در این حالت دسته توسط رسیور در منوی بلوتوث شناسایی می شود و کافیست بر روی آن اوکی کنید.
امکان کنترل کامل رسیور توسط دسته وجود دارد که در پست های آینده عملکرد آن ها نوشته خواهد شد.

Description

منتشرشده به‌دست nasbeno

مهندسی برق - کاردانی کامپیوتر فروشنده دوربین مداربسته و تجهیزات آنتن مرکزی 0991،61،62،298

بیان دیدگاه

طراحی یک سایت مانند این با استفاده از WordPress.com
شروع کنید